Een uitvaart perfect verzorgen is een vak. Om dit vak goed uit te oefenen is kennis, ervaring en deskundigheid nodig. Om de kwaliteit van de dienstverlening binnen onze branche hoog te houden, blijven we ons ontwikkelen bij Klink Uitvaart. Het Keurmerk Uitvaartzorg garandeert deze kwaliteit.
Doelstelling
De zes zekerheden
de kwaliteit van de dienstverlening.
HELDERE AFSPRAKEN OVER UITVOERING
De uitvaartverzorger legt alle gemaakt afspraken schriftelijk vast. Ook wanneer deze later wijzigen. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.
TRANSPARANTE KOSTENBEGROTING
Ook de gemaakte prijsafspraken legt de uitvaartondernemer schriftelijk vast, inclusief latere wijzigingen.
GOEDE ORGANISATIE VAN DE UITVAART
De uitvaartverzorger garandeert een correcte uitvoering van de uitvaart van begin tot eind. En stelt voor elke uitvaart een uitgebreid dossier samen.
BEKWAAM PERSONEEL
Het personeel van de uitvaartverzorger is gekwalificeerd. Een uitvaartleider moet per jaar 50 punten verzamelen, waarbij hij tenminste 25 uitvaarten per jaar geregeld en/of uitgevoerd heeft in de laatste 2 jaar. Zo kunt u erop vertrouwen dat uw uitvaart in goede handen is.
DOELMATIGE KLACHTENAFHANDELING
De uitvaartverzorger hanteert een adequate klachtenafhandelingsprocedure. Wanneer de klacht niet in samenspraak tussen de uitvaartverzorger en de opdrachtgever kan worden opgelost, wordt de klacht in behandeling genomen door de Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen.
KLANTTEVREDENHEIDONDERZOEK
Iedere Keurmerkhouder voert elk jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit. Op basis van de resultaten van dit onderzoek past de uitvaartverzorger waar nodig de dienstverlening aan.
Klachtenprocedure
Contact
Hoe kunnen wij u van dienst zijn? Neem contact met ons op voor meer informatie over onze uitvaartzorg. Voor het melden van een overlijden zijn wij 7 dagen per week dag en nacht bereikbaar.